My Books

My Books

domingo, 31 de janeiro de 2016

I'm a Gryffindor! Eu sou da Grifinória!


EN: IT'S OFFICIAL: I'M A GRYFFINDOR!
I was sorted to Gryffindor so I had to post this photo to show my "Gryffinorian" pride.
My pet is a male Snowy Owl named Ditrix, which is represented in this pic by Harry's owl, Hedwig.
My wand is a Laurel wood one with Phoenix feather core, 10 3/4" (27,5cm), slightly yielding flexibility and it is represented in the pic by Dumbledore's phoenix, Fawkes, and by Harry's wand, which has phoenix feather core too.


The Sorting test was fun. In this one I was very truthful and sincere on the answers, but I will do another one with my backup email account and choose other alternative answers just for curiosity sake. I have no idea in which other Hogwarts house I may end up into. *whispering "Not Slytherin! Not Slytherin!"*

Which Hogwarts house do you guys belong? If you don't know yet, go make the Sorting Test on Pottermore! ;)


PT: É OFICIAL: EU SOU DA GRIFINÓRIA!
Eu fui sorteada para a Grifinória, então eu tive que postar essa foto para mostrar meu orgulho "Grifinoriano".
Meu bicho de estimação é uma coruja das neves macho chamado Ditrix, o qual esta representado nessa figura pela coruja do Harry, Edwiges.
Minha varinha é feita de Laurel (loureiro), 27,5cm, é ligeiramente flexível e o núcleo é de pena de fênix, e está representada na foto pela fênix do Dumbledore, Fawkes, e pela varinha do Harry, que tem núcleo de pena de fênix também.



O teste da seleção foi divertido. Nele eu fui bem verdadeira e sincera nas respostas, mas eu vou fazer outro teste com o meu email secundário só pela curiosidade. Eu não tenho idéia em qual outra casa de Hogwarts eu vou acabar. *sussurando "Sonserina, não! Sonserina, não!"*

Em qual casa de Hogwarts vocês pertencem? Se vocês ainda não sabem, vão fazer o teste da Seleção no Pottermore! ;)

Um comentário: