My Books

My Books

domingo, 31 de janeiro de 2016

January's Readings/ Leituras de Janeiro

EN: This month I only read 2 books: Magnus Chase, The Sword of Summer by Rick Riordan and Career of Evil by Robert Galbraith (a.k.a. J.K. Rowling). My favorite reading this month was Career of Evil.

PT: Esse mês eu só li 2 livros: Magnus Chase, A Espada do Verão de Rick Riordan e Career of Evil de Robert Galbraith (pseudônimo de J.K. Rowling). Minha leitura favorita esse mês foi Career of Evil.


EN: I rated Career of Evil with 4 stars! I really loved this book and the ending. But, yet again, I pick the wrong suspect. I would be a shitty detective! I'm very excited for the next book. I think that this one is now my favorite, and then is The Cuckoo's Calling and The Silkworm.
I will do a book review as soon as I can.

PT: Eu classifiquei esse livro com 4 estrelas. Eu realmente amei esse livro e como ele terminou. Mas, novamente, eu escolhi o suspeito errado. Eu seria uma péssima detetive! Eu estou bem animada para o próximo livro. Eu acho que esse agora é o meu favorito, e depois dele O Chamado do Cuco e por fim O Bicho-da-Seda.


EN: I rated Magnus Chase: The Sword of Summer 3 stars. I liked the book but I didn't love it. I will post a book review of this one today.

PT: Eu dei a Magnus Chase: A Espada do Verão 3 estrelas. Eu gostei mas não amei o livro. Eu vou postar uma resenha desse livro ainda hoje.


EN: How many books did you read this month? Which one was your favorite?

PT: Quantos lisvros vocês leram esse mês? Qual foi seu preferido?

Um comentário: